Μερικά χρόνια πριν "η Αισθητική Ωραιότητα των σκακιστικών συνθέσεων" μετρήθηκε μέσω υπολογιστή, με χρήση του λογισμικού Chesthetica του Dr. Azlan Iqbal.
Σε ένα πρόσφατο άρθρο ο Dr. Azlan Iqbal παρουσιάζει μια σειρά από τριάρια άμεσου ματ που συνέθεσε ο υπολογιστής, με χρήση του λογισμικού DSNS (digital synaptic neural substrate, ψηφιακό υπόστρωμα νευρικών συνάψεων) .
Σε μια πρόσφατη ανάρτηση από το WCCC στην Βέρνη, αναφέρθηκα στον κύριο T. Linß, που παρουσίασε στους συνθέτες του Συνεδρίου το παρόν και το μέλλον του λογισμικού που δημιουργεί σκακιστικές συνθέσεις. (Προς το παρόν, οι απαιτήσεις αποθηκευτικού χώρου περιορίζουν αυτό το λογισμικό σε προβλήματα βοηθητικά με 6 κομμάτια και αντίστροφα με 7 κομμάτια).
Μπορούμε να προβλέψουμε ότι θα υπάρξει τέλος στην ανθρώπινη δημιουργικότητα; Ας ελπίσουμε όχι στον αιώνα αυτόν!
2 σχόλια:
Πρόσφατα εδώ
A machine that composes chess problems
http://en.chessbase.com/post/a-machine-that-composes-chess-problems
υπάρχει άρθρο της chessbase και παραδείγματα προβλημάτων που έφτιαξε λογισμικό
Γιάννης Γαρουφαλίδης
Ευχαριστώ για το σχόλιο Γιάννη, αλλά ήδη υπάρχει ο σύνδεσμος στο άρθρο μου.
Δημοσίευση σχολίου